It's alive



eller, jag är det iallfall.

Skolan har börjat, jag har ett häftigt namn på min klass. SP08FS.
Om två veckor så sticker vi till norge på lägret, och efter det kan det komma ett inlägg.
men tills dess, så hänger jag bara på facebook.
Jag behöver en paus helt enkelt, det är inte blogg.se's fel, det är mitt - men jag känner att det inte fungerar.
Jag behöver fundera om hur jag vill ha det? ska jag satsa på det här, eller har jag ett annat kall i livet.
Just nu vet jag inte vad jag känner, jag vet varken ut eller in.
Jag måste koncentrera mig på något annat ett tag, så jag får tillbaka lusten att andas.

puss

Kommentarer
Postat av: louise

jävlar vilket ballt namn ! vi fick ett lite halv töntigt namn som IDLÄ2 :O vi blir ut skrattade

2009-09-01 @ 11:07:32
URL: http://louiseliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

:(:(

2009-09-05 @ 23:06:09
URL: http://karinstockel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0