Min fredag




Jag är ensam hemma = FF. Woohoooo!
Haha, naae men mor och far är i lule och jag är hemma och packar.
Jag drar uppåt imorgon tidigt som satan och då gäller det att vara förberedd.
Imorgon får jag äntligen träffa min Smoffe, som jag har längtat alltså! :)

Igår var sista arbetsdagen på handplockat, eller.. jag jobbar några timmar nästa helg.
Men sista sommarjobbsdagen var det iallfall.
Skolan börjar på måndag, och jag är inte sugen alls. Inte ett jävla dugg.

Smoffe ska iallfall sova hos mig imorgon, så jag inte känner mig ensam, eller dammråttorna äter upp mig.
Nåväl, ett nytt läs år att se fram imot?
Kan ju fan inte bli värre än förra året ;)
Gud den nådige måste väl ändå ha någon slags barmhärtighet?

Well well, nu har mitt nagerlack torkat och jag ska återgå till att proppa ner kläder i mina väskor.

ha-ha-ha-haaade.
puss

Kommentarer
Postat av: louise

Det kommer INTE bli värre Elin ! "de blir alltid bättre framåt natten "

2009-08-22 @ 21:49:32
URL: http://louiseliv.blogg.se/
Postat av: js

hoppas det blir mkt mkt mkt mkt mkt värre:)

2009-08-23 @ 16:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0