Sommar Jobb dag7




Hej hej hallå dagboken!

Nu har vi tillbringat 52 timmar av vårat liv på RFN bara iår, och mer ska det bli.
 Jag jobbar främst med Klåfinger-Pär.
Vi brukar ragga runt i våran nytvättade röda transporter, men även i en gul traktor stundvis..
När vi inte rensar bland skroten så har vi förståss andra arbetsuppgifter också..
Tvätta bilar, vaxa bilar, städa, skura, leta grejer, skruva, måla, ta ner flaggor m.m
Men främst av allt så har vi rast : ) Vi fikar och fikar och fikar !
Igår utnyttjade jag brand och räddnings kaffe och choklad maskin till fullo.
Säkerligen minst 10 koppar!

Idag har jag och Virre tagit ner flaggor. Efter tvåfikat så stanna vi inomhus och roades oss med teven istället.
Knightrider, Smallville och Simpsons är det som gäller när vi får bestämma.
Annars så har vi alltid datorn. Där blir det Facebook.com,  onodigfakta.se, argalappen.se och youtube.com.
När Virrige Virre får bestämma så blir det ett spel som han har nyligen har visat mig nämligen Farmville.
Ganska meningslöst spel - om ni frågar mig!


Kvällen då? Rullskidor såklart!

RF 2h, a3 10x3 + a3plus 3x3 + 40min utanstavar. Det ni.

Något skojjigt jag upptäckte under min vilda färd var min finfina bränna som fortsätter att bättra på sig.



DEN BJÖD JAG PÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0