Sommar Jobb dag8





HejHej!

Idag på jobbet har vi varit flitiga =) Redan vid niotiden började jag traska till brand och räddning.
Victor mötte mig på halva vägen och vi stegade in i lokalen,
raka vägen till Choklad/Kaffe maskinen där vi tog varsin kopp choklad.

Väl efter det så blev det att fördriva tiden genom att kolla på Tv-apparaten där Knightrider & co visades.
och av Knightrider så blir man lite småless...
Och sömnig. Och vad är bäst att göra då egentligen?
Jomen självklart - Sömn!
Man ska lyssna på sin kropp har jämt min tränare sagt =) !

Efter några minuters powernap så var det dags för cacaocreme x-large nummer 2.
Det följde av några timmars sittande vid datorn.  Och teven...
Jo nytt för idag var att vi har fått tag i en riktig gitarr. Den plinka vi flitigt på hela dagen.

låter vårat jobb slött? Det är det också!
Men icket att förglömma vi har faktiskt jobbat också.

1. Målat en traktor plog.
2. Målat en traktor skopa.
3. Målat en halv traktor skopa till.
4. Spolat av en gräsklippare med vatten.

Tja... Det var allt.

Vi hade tänkt fara ut och springa egentligen..
Men efter tupplur nr 3 så bestämde vi oss för att ta det imorgon istället :)
Man ska ju inte arbeta ihjäl sig!
Förövrigt så har jag hällt i mig inte mindre än 13 chokladkoppar idag!


Det roligaste som hände idag var nog när det kom in en gubbe och fråga om traktorgafflar..

- Vet ni vars de andra är?
- Naae.
- Vet ni vars gafflarna är?
- Naae, men har du provat lådan (pekar mot kökslådan)

höhö, ibland får man till det!



Bild 1: Elin Nilsson kl: 06.18
Bild 2: Virre i Laaazytown
Bild 3: Knappen med stort K!


Kommentarer
Postat av: louise

dagens gubbar . ojojoj

2009-08-09 @ 20:03:49
URL: http://l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0