Bytt till andra sidan





Jag ska härmed bli lite troende har jag tänkt.

Anledningen är den otroliga tur jag haft hela dagen :o
Först detta med telefonen, och nu med min varma choklad!
Jag höll precis på att koka mjölk då jag lämnar den för ett
kort ögonblick.. Kommer tillbaka för att mötas av den
förskräckliga synen, chokladen håller på att koka över!
Men vet ni? Jag hinner ta bort kastrullen.
Med andra ord - Ingen skada skedd!


Gud, eller bara slumpen?
Jag vågar inte riskera något, så det är jag och himmel-mannen nu.


Kommentarer
Postat av: Nybliven Nunna 2

finns inte så mycket annat att göra när sånna saker händer !

2009-07-30 @ 22:51:53
URL: http://louiseliv.blogg.se/
Postat av: Gravid Nunna 3

Så sant

2009-07-31 @ 13:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0