Godkväll =)




Precis nu så sitter jag med fötterna i ett fotbad, jag har sådan förskräcklig skoskav förstår ni. För att göra det hela lite roligare så slaffsar jag i mig chokladpudding i stora mängder. Jag gillat. 
Nåväl, jag borde egentligen börja packa, men ids jag ens? Nej.
Imorgon blir det som sagt en tågtripp ner till den svenska huvudstaden med min Lillasyster Karin :)
Väl på plats så blir det att handla! Vi båda ser också fram emot Grönan. Jag har faktiskt aldrig varit där, så det blir kul.
Vi hälsar också på våra släktingar som bor utanför Nyköping :)
Men morgondagen bjuder ju absolut inte bara på tåg utom också... Manjärvsdagen - Jippi!
Urinvånarna från byn kommer att sammlas i Byastugan, för att tvingas lyssna på det årliga styrelsemöte. Där bjuds iallfall på fika, alltid något...
Klockan 14.00 har jag bokat samtalstid med min favorit flicka =) <3




Manjärv, Manjärv, Manjärv, Manjärv, Manjärv.


Kommentarer
Postat av: Carro

Imorgon kväll :)

2009-07-20 @ 18:24:53
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0