Hemma igen



  : Seriöööst?!


Well, well... Nu är tvillingarna Nilsson back in.. Village! Hähä.

Trevliga dagar har spenderats med släkten från Söder :)
På måndagen så fördrevs tiden på stan i Stockholm där det blev shopping på - låg nivå. Karin förde nämligen in oss på små gator, bort från all civilisation!
Tillslut var det så öde att bara kemtvätt och konstiga resturanger gick att finna.
Då tog jag komandot och förde oss tillbaka till Centrum. Jag hann dock köpa liiite grann ändå:)

På plats vid den stora fontänen mitt i stan så förenades vi med Micke + sönerna för vidare transport till Grönalund. Det var väldigt kul, och jag är ju våghalsen själv.
Provade att andas in helium för första gången i mitt liv, och det var helfestligt :D

De återstående dagarna tillbringade vi i Nyköping - Råby.. Där familjen Vestin håller hus. Shopping i staden, Minigolf, Fisk på resturang(!!!!), trampande på mördarsniglar,
frågespel och mycket mer skedde där på plats :)
Det har varit en jätte kul vecka =)

Tabbar utförda av den andra hälften av tvillingskaran, dvs. Karin.

1. Raderandet av mobilbiljetten påväg ner.
2. Vilseledandet i Stockholm, givetvis...
3. Valet av tröja på Grönalund. määhäähähää!
4. Bortkastandet av tågbiljett nr. 2...


Hmm, listan blev it så himla lång. Märkligt, jag som tyckte att hon stummlade sig hela tiden. Detta måste undersökas noggrannare. Jag återkommer med ev. ny rapport om så krävs!








Njaa, nu har naglarna torkat. Så nu ska jag roa mig med något annat, vettigare.
Tack och hej, leverpastej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi du offrade dej inte och köpte en sony ericson-produkt så du fick Johan Palm-saker? (;

2009-07-24 @ 20:46:24
Postat av: Starka Lena

Jag vill ha en utförligare rapport om detta!

2009-07-25 @ 00:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0