Sommarjobb dag 1




Hej Hej

Just nu sitter jag på mitt otroligt krävande sommarjobb! Jag jobbar nämligen i Förrådet på RFN.
Idag har jag slavat och tvättat en hel bil. Pjooo, jag håller på att dö av ansträngning.
Jag är en hårt arbetande kvinna ;)
Nåväl, imorgon skulle det bli en jobbig dag, på allvar - vi ska sortera allt från den ökända skrotletningen. Hurra hurra!

På ca en timme så har jag arbetat klart, och kan sätta mig på bussen hem.
Mest troligt blir det att hoppa i mina favorit pjuxs och åka nån timme för att liksom bara fördriva tiden.

Ett stort minus med den här arbetsplatsen måste dock vara tiderna! Herrejävlar, jag stiger ju upp kvart i 6.
Det är inte mänskligt.
Men är man en superkvinna så är man...

Naaaae, how about att kolla mina favvobloggar, facebook och ev. mobiltelefonen?


14 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: louise

FYTusan elin , 05:45 :O:O:O vad vill samhäller? :S

2009-07-27 @ 23:32:20
URL: http://louiseliv.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja inte tusan vet jag!!!! :O Fast jag börjar inte jobba förrän "tidiga" klockan 7!!!!! Jäkla huliganer!

2009-07-29 @ 15:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0