Sommarjobb dag 3



Hej hej hallå.

Dagen idag kan man sammanfatta med ett ord: Skrot.

Skrot, Skrot och åter skrot har jag fått rensa.
Aluminum på sitt ställe, Järn på sitt, Robotskrot på ett annat och patroner i en särskild låda.
Fick mig en bulle på nio-rasten iallfall.

Gårdagen kan man sammanfatta med tre ord: Skrot & telefonlös

Ja, precis som idag så bestod den dagen mesta dels av att sortera skrot.
jag måste dock ha förlagt min telefon på något ställe. Jag vet att jag använde den sist kring 9.30 tiden, och efter lunch insåg jag att den var spårlöst försvunnen. :/
Jag har kollat överallt och ringt till den en miljon gånger, typ.
Ååh, det värsta är ju att alla nummer är borta. KUL, verkligen jätte roligt.
Ska göra ett sista tappert försök att försöka finna den klockan 4, hos vakten. Någon vänligt sinnad människa har kanske lämnat in den? Knappast, för jag tror att den ligger under all skrot, alldeles ensam och övergiven.
Ungefär som jag då... Sitter på datorn här på förrådet och väntar på att klockan ska ticka iväg. På en timme och tio minuter slutar jag.

Har ni upplysningar om min älskade mobiltelefon?

Jag hänvisar er alla till nilssons hemtelefon. 0929-32016
Jag går även att nås via msn, eller facebook. Ni kan även ringa min mamma!

Naae, hänga på facebook och invänta en ny händelse kanske?

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0