Trånar efter min favorit!







"En svår och Jobbig tid"



På fredag ska jag äntligen få träffa nr 1-BFF igen, min Smoffe såklart!
Som jag har längtat! Just nu pratar jag med na på telefonen =)
Vi konverserar på msn också... Vi skickar "hemliga bilder", som inte får bli officiella, om ni förstår vad jag menar. Hähä ;)
Hon är som så - rolig, mest hela tiden. Fastän hon är arg, så är hon skit rolig! När hon är arg är hon faktiskt som roligast =D Då skriker hon rätt ut, och jag skrattar hejdlöst!

Jag och Smoffe är nästan som gifta!
Vi samtalar varje dag, liksom bara för att få höra varandras röst.
Hon är min själsfrände!

hoppas, hoppas, hoppas att vi får dela stuga den kommande helgen. Det skulle göra mig sååååå lycklig!
Hon är helt enkelt... Bäst! <3





(Vill poängtera att bilderna i det här inlägget absolut inte speglar hur Smoffe är som person nu idag... men som sagt, hon var ung och galen!)

Smoffe: Du måste skriva att jag var jätte liten på bilderna, att dom var tagna för flera år sen!!!!!!!! :(

Så... Bilderna är jätte gamla, de är tagna för flera år sen =D

Kommentarer
Postat av: u

hehe ja bilderna är så gamla så att när hon fotade dom dära var under den tiden jag och smoffe var bästisar :D

2009-08-15 @ 14:10:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0