090604



Åååh. nu är jag FÖRBANNAD, på riktigt!
Gaja, min fars hund (-jävel!) har bitit sönder mina nya skor. hurra hurra! Det gjorde mig sååå lycklig. Jag riktigt började hoppa omkring av glädje. Jag satte genast igång att steka omellett till ängeln. Eller så inte!
Jag rabblade upp en ramsa av väl valda ord och blängde på henne, så att hon kröp ihop som en trädgårdstomte, och kröp iväg. Rätt åt den där jävla skit hunden, just nu verkligen HATAR jag henne. Åååh, dessutom är jag lite sjuk än.
Och dagens händelse gjorde inte mitt liv nå roligare.
När incidenten precis hade inträffat kände jag för ett ögonblick hur min reptilhjärna hade övertaget. Jag fick för mig att jag skulle ta upp något och klubba henne i huvudet. Jag tog dock förnuftet till fånga... Vad hade pappa sagt?

Annars så har jag sysslat med att städa mitt rum. Nu är det välstädat och luktar äpple. Hmm.
det tog en himla tid, mest för att jag är otroligt oeffektiv, men också för att jag var ute och gick med hunden tidigare idag, men efter vad som hänt så var det den sista gången jag lyfte ett finger för den dära dumma bråkmakaren.
Hoppas hon blir biten av 10 0000 myggor så att det kliar i en månad. Det hade hon förtjänat. MINST!





Människans bästa vän?
Baah, vilket jävla skitsnack!

#@¢!!!!#£=[/&¤#"#¤"&¤%&/


(Kingkong-vrål,) hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Carro

:/

2009-06-06 @ 11:08:43
URL: http://caroooliiines.blogg.se/
Postat av: Johannaa (:

Åh ! vad fint ditt rum är :D Sist jag såg det var det lila tror jag ;) Jag har en likadan dator som digser jag nu :D haha

2009-06-10 @ 00:39:44
URL: http://johannaaalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0