090605



Just nu har jag och flickorna sett Yesman, de är bäst! Flickorna alltså<3<3

Morgondagen har jag ingen aning om vad den har att erbjuda, men det spelar ingen roll =) Vi ska gå en sväng på gravarna iallfall ;) Manjärvs stora sevärdhet trots allt!
Skönfält är ju här för första gången, och hon måste ju få se allt! (och alla? Höhö)
Nu är jag frisk igen, eller friskare. Humöret är dock på topp!
På söndag blir det hemmamatch klockan 18.00 mot något lule lag.
Jag har inte spelat på huur länge som helst :o Men det blir nog bra! :)

Smoffe är en barbar, hon tar till fula ord "när det behövs". Det är inte tillåtet i detta hus. Hon får betala 1kr varenda gång.

Nu ligger elin själv och tar massa kort på allt och ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0