ääh, en vanlig rubrik kanske?



Jaa, det är iallfall inte många dagar kvar tills skolan slutar, och det känns himla fint.
Något som inte känns så förbaskat fint är att jag fortfarande inte mår bra :s Helt crazy liksom.
Nu har det hållt i sig i över en vecka. Well well, man ska it kröjma.
Helgen var iallfall kul =) Smoffe och Skönfält kom på besök, och jag visade dem runt omkring i byn.
Jag vettetusan om det uppskattades. De säger att de gjorde det, men hmm med en ironisk underton, vilka jävlar va!

Ja jag har då fått träningsvärk i ryggen av allt mitt hostande, yepyep himla ballt.
Just nu sitter jag och poppar musik på datan i mitt rum, ska börja packa ihop lite grejer sen.. Kläder och diverse prylar.
Åker hem på fredag, min mamma kommer då att hämta mig.
Då vet ni!

Apro på ingenting, min favorit 94:a fyller 15 år idag! Grattis Ida!

Helgen bjöd på guidadade turer runt omkring i Älvsby kommun, fika, skratt, arga blickar, farliga spindlar, kubb-spel, filmer, en trött skönfält, en trött smoffe, en arg/stressad elin och lite mer. Tågresan hade kunnat vara bättre!

Förresten! Jag har ny profil bild på facis, mycket underhållade.










Kommentarer
Postat av: ida

tack elin, du är min favorit 92:a ! :D<3

2009-06-10 @ 21:33:34
Postat av: claraaaaaaaaa auland

elin! din favorit 93:a fyller också år idag :D

2009-06-12 @ 21:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0