Hej hej hallå Dagboken





Just idag är det en speciell dag! Jag umgås med Pajen, och det händer inte ofta. Han är jämt och ständigt i Sollefteå.
Pajen är iallfall troligen den roligaste personen jag känner, eller... Jeens är också förbannat rolig =)
Men iallfall, Pajen han är iallfall lite knäpp - på ett bra och roligt sätt.
Man blir jämt så fnissig när man är i närheten av den gossen.

idag har vi gjort följande:
 
1. Besökt fornlämningarna i Manjärv.
2. Kolla på Storforsen
3. Ätit glass
4. Varit allmänt kulturella
5. hälsa på Pajalas mamma
6. Njutit av Kycklinggryta á la Agneta Nilsson
7. Sett en bit av Top Secret (från 1984)
...
Och just nu har vi vila, i ca 15 min till. Pajen är så trött förstår ni, han har varit uppe jätte länge. Han är förkyld och kunde inte sova stackarn. När han vaknar om ett tag så ska vi se klart filmen, för gott folk Fredrik "Pajen" Pajala tyclte minsann den var bra, måste nog vara den enda. Han dissar iallfall inte!!!!



Haha, jag gillar Smilen! :D

tack och hej, lever pastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0