Hej



mitt namn är Elin Nilsson, och jag är tjejen med håret i en toffs nästan jämt!

Ååh, nu har jag lite tråkigt, lite rastlös. Idag har jag agerat make-up artist! Aaah verkligen. Min storasyster var bjuden på bröllop och bad, eller snarare bönade om hjälp. Och till slut så ställde jag upp, snäll som jag är.
Det blev iallfall typ lila, rosa och grått. Stackar Sis var så stressad.
Och nu sitter man här, funderar till och med på att gå ut med Gajan. Har nästan förlåtit henne för vad hon gjort men såklart finns sura minen kvar ibland.


Kolla flätan (typ stolt!) =)


Underbar vän <3

Kysssssss!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fint:)

2009-06-17 @ 18:43:59
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0