Kiruna





Nämen, trevligt att just Du kikade in på min blogg, verkligen jätte trevligt - för din egen skull det vill säga.

Nu har jag iallfall kommit hem från Gällivare, Kiruna, Smoffe, Skönfält och Rogge.
Gårdagen fördrevs i Kiruna där det var festival. Vi var där och såg våran min älskade Johan Palm.
Han var såå jävla bra. hans mellanssnack alltså, värsta poeten ;) och hans bror sa att vi (i publiken, men han kollade såklart på oss!) var den snyggaste publik de någonsin haft. Under Johans uppträdande hittade vi Stöckel. Tummen upp.


Appro på inge... allt, hör och häpna jag har pratat med mannen!

(Jag kommer springandes mot honom och petar honom på axeln)
- Ursäkta, ursäkta. Skulle inte vi kunna få vara med på en bild
- Ja, det går bra
(Supet stora smilet!!!)
- Tack så jätte mycket!!!!!
- Ingen orsak

Johan palm har tagit på min axel, Jag ska aldrig mer duscha! Tycker fortfarande att axeln doftar lite svagt av johan <3<3<3 Vi tittade på varandra i säkert 10 sekunder, jag blev alldeles knäsvag Jag stammade typ!
 
Jag älskar honom mer än min familj <3
Jag är så lycklig just nu. Kan varken äta eller sova. Alla mina tankar kretsar kring Johan Handflata!
han är mitt liv!

Resten av kvällen var väldigt trevlig, vi studsade b.la till ett hårdrocksband. haha, inte riktigt mitt val av musik (-mitt val är ju johan!), men vad gör det? Vi alla tre var väldigt glada. Under takida konserten fick vi tre vääärldens chock. Men skit kul var det iallfall! ;D hähä...
haha, och om ni vill veta så är thåström helt insaine. Han såg rent utav läskig ut. Jag fattade inte riktigt vad hans texter ville symbolisera. Men vad gör det egentligen, det var kul iallfall.

Bilder och egobilder kanske? tjaa varför inte :)
Dessa bjuder jag på!


Skönfält, palmen och jag. Det var här jag var som lyckligast!
Lägg märke till mitt superglada leende ;)









Mest bilder på mig, såklart. Nu får alla se hur johan palms blivande fru ser ut! <3<3
Tror ni mig inte? Beviset har ni här nedanför!!









J= Jätte snygg
O= Otrolig
H= Het
A= Allsmäktig
N= naaaw

P= Passar som min man!
A= Asbra
L= Ljuv
M= Musklig och Musikalisk


Och förövrigt så tror jag Kåhre hade tyckt att fredagen var rolig han också - om han hade vart där :D



PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: louise

ASSÅ JAG KNA KNAPPT TRO DE !!!! SÅ JÄVLA COOLT ! ÄLSKA JOHAN <3<3<3<3

2009-06-27 @ 23:10:36
URL: http://louiseliv.blogg.se/
Postat av: eveline

HAHAH ELIN!! ;)

2009-06-28 @ 00:00:22
URL: http://evoe.blogg.se/
Postat av: kalv

Johan är bajs

2009-06-28 @ 11:00:02
Postat av: Anonym

Fjant

2009-06-28 @ 21:59:11
Postat av: Elin

Ni kan vara fjantar :D

2009-06-28 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0