Långsam




Smoffe är nog det långsamaste som finns.
Hon ringde 14.42 och sa att jag skulle kunna börja cykla till henne.
Just nu är klockan 15.56 och inte är hon klar än!
Hon förstår inte att jag är hungrig.
Och nu säger hon att hon inte ens har hunnit sminka sig. Åååh, själv så är jag ett sunk idag, men det gillar vi.

När smoffe blir klar om sisådär tusen år ska vi bege oss till Stor Coop för att handla glass, och andra livsnödvändiga saker.

och inte vet jag hur deras tevedosa fungerar heller, så nu ser jag på nå himla matlagningsprogram, hurra! livet leker.


 ♥ Jag älskar henne ändå, för om man ska lita på facebooks test så är jag trots allt 65% gay!

puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack! : ) Ja gud det var som en upplevelse att gå på mattan bland allt folk som tittade & tog kort :) Det kändes som speciellt ändå, även fast det inte var SÅÅ speciellt inne på själva balen!! =)

2009-06-11 @ 17:44:33
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0