sjuk i huvudet!



bokstavligen - 38,3°.

Det betyder bara en sak! En veckas lov för mig, tis-tis.
På fredag är är jag förhoppningsvis frisk och då kommer flickorna på besök.
Då ska jag visa dem runt omkring i hemkomunen, Storforsen, fabrikerna i Älvsbyn, gravarna i Manjärv...
Och förståss ska de båda se mig spela match på Lördag. Nice.
Vi ska också "göra stan" i Lule, och ev. hitta någon klänning.
Det är himla mycket som ska hinnas göra under de 4 dagarna som ska spenderas med mig.

Idag har jagb hunnit göra ett NK-prov och varit på Nordkallotten.
 Mest troligt är jag allerisk mot Björkpollen, med tanke på hur jag mår nu...

Nä nu ska jag gå och sova, för jag är trots allt himla sjuk idag :(
Upp klovkan sju för att byta kost med Smoffe. Hon är grymt bra!


Den bjöd jag på!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0