sommarlov



Min skolavslutning har bestått av att packa ihop mitt pick och pack, och dragit fort som tusan i från Gällivare. Väl hemma så har jag tvingats att sanera hela mitt rum, så nu finns inte ett endaste dammkorn eller någon partikel från någon tillhörande katt. Vägen till förfriskning har börjat. Efter det så följde jag med till lule med min bror för att plocka upp Sofia.
Påvägen hem så ringde Smoffe. Gulp! Jag får höra mer imorgon hur det har gått :(

Just nu sitter jag ensamen i min säng. Eller ensamen och ensamen.. Myggorna bokstavligen svärmar omkring mig!
Först gick jag på myggjakt, men nu har jag kommit på en mer effektiv metod. Jag låter myggorna komma till mig!
Hmm, undrar om den varianten fungerar i andra ärenden?

Nåjo, smälla några myggor och sen sängen? Är trots allt inte riktigt frisk ännu. På måndag ska jag börja röra på mig igen, har trots allt "bara" haft en månads uppehåll.

Hej, jag är ett astma-barn.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0