Söndag






Gudagens! Dagen idag var helt otroligt nog fin! Strålande väder och allt sådant som man inte förknippar med Norrbotten! Vi gillare :) Dagen började iallafall med att jag tog på mig mina snabba skor och kuta ett tag. Det gick ganska bra, med tanke på att jag sträckte ljumsken i måndags.. Nåväl, sen blev det väl en dusch - inte lukta usch! Mor min bjöd på goa kycklingvingar, då blev jag glad för första gånger på tusen år.

på eftermiddagen så hälsade jag på john, där han bjöd på jordgubbstårta och saft. Vi såg 16 blocks och så.
Nu sitter jag hemma och degar, men imorgon blir det andra bullar! Jag ska ta tag i mitt liv igen. Ska nämligen börja träna som vanligt, dock ingen löpning hade jag tänkt mig. Ljumsken protesterar vilt!



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0