Underbart, en blåsa på handen Naannannananana!





Hej alla glada, just nu läser du en ambitiös tjejs blogg.
Ambitiös eller helt utan liv? Det är frågan...
Kom just hem ifrån ett ytterst seriöst rullskidpass. 4 timmar och 30 min, slå det ni. Det fula med det hela var att det var gulp... Frivilligt! Nu har det slagit slint för mig på riktigt! Nåväl, blir väl biff om it annat.
 
När jag genomlidit halva passet så inser jag att drickan är slut. ojojoj, inte bra! Snabb som tusan så tog jag upp mobben och ringde morfar som vid den tidpunkten befann sig i Älvsbyn. Eftersom jag är familjens ängel så var det absolut inga problem att fixa dricka. Vi träffades i en busskur och där ser jag till en förvåning att morfar och mormor har fixat: 2 energidrycker, en 50cl festis, en gainomax och 2 bananer. Och vet ni vad som hände - Jag svepte allt, bara en ynka banan blev över åt mormor. Visserligen så fyllde jag på bältet, men ändå!
Väl hemma så svepte jag 2 gainomaxar till.
Efter noga beräkningar så står det nu klart att jag har förtärt nästan 3 liter under passet.

Slutsatsen av den ekvationen är jag svettas som en liten gris!



Här är vi som hurtigast!

Kommentarer
Postat av: louise

4,30 :O galna flicka..

2009-06-25 @ 13:01:43
URL: http://louiseliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

5 timmar och 10 min...

2009-06-25 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0