Tristess, utan stress!





What to do, what to do?!

Just nu så håller jag på att avlida av tristess, minst sagt.
Det verkar som om alla arbetar, utom jag såklart.
Mina dagar saknar mening numera.
Imorgon ska jag ha dubbelpass, fastän jag inte ens har planerat det, då är det fasen illa...
Eller så... kanske jag drar på ett mega superduper långt rullskidspass? Hmm :) Det hade it suttit helt fel.
Vad fan har hänt, hör på mig! Ojojoj, detta är inte bra, hela min personlighet är som ombytt.

På onsdag ska jag iallafall hitta på något vettigt. Till en början så sticker jag och min Mamma till Lule, för att x-reya oss ;)
Eller... scanna, men det är väl nästan samma sak?
 Det blir intressant, då får jag veta exakt hur mitt BMI ligger till. Hä hä hä. Nej men seriöst, det kan väl vara en kul grej? Min älskade mor har även fixat så att jag får samtala med någon vetande om socker. Jag gillar socker, det är bra. Allt blir så mycket godare om man har socker i. Hur gott hade choklad varit om it det innehöll socker, det hade bara smakat Kakao - och för att vara helt ärligt, så är inte kakao någon höjdare att sitta och knappra på...

Socker är nog så bra att jag bara måste skriva en Haiku! ♥

" Socker finns i allt.
nästan allt, men ej i palt
och inte i lök "



Väl i Lule så kanske jag har möjlighet att handla vem vet, vem vet? Är sugen på jeans-shorts. Den som lever får se!
Jag stannar kvar i Lule sen, för då får man lift av Smoffes pappa Roger till Gällivare. Jag återvänder helt frivilligt otroligt nog. Det måste nog vara det bristande innehållet i min vardag som lockar ut mig till mysiga Gällivare. Och mina kamrater givetvis. För att tillägga så jobbar de också, men jag skulle få vara med Smoffe på jobbet som ett annat miffo. Jag gillat!


 

om det regnar så smälter jag bort, för jag är söt som socker!
Därav allas sockerberoende... Hö Hö Hö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen vad snygg bild (:

2009-06-25 @ 17:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0