090506


Hallå gott folk!

Nu har jag skaffat ny blogg, och det känns bra :) Den förra blev liksom så grötig...
Nåväl, idag har jag haft Nationella prov i engelska och det var rätt svårt, iallafall första delen.
Jag hoppas på någorlunda resultat.
Trots faktumet att det är torsdag idag så är jag hemma, varför? Jo, därför att imorgon så är det avslutning med min klubb, middag plus bowling =) Dessutom så ska jag klippa mitt hår och göra det ljusare.
Just nu håller jag på med ett litet experiment. Jag tvättar mina älskade skor i tvättmaskinen, men som de säger- friskt vågat hälften vunnet!



Idag har jag även lyckats med att få en spik i foten och på tåget så började jag blöda näsblod, en aning pinsamt.
Förövrigt är jag sjuk.
En vanlig dag i mitt händelserika liv.

puss

Kommentarer
Postat av: skönfält

du får lägga upp en bild på nyhåret sen imorgon :)

2009-05-07 @ 22:17:21
URL: http://emmasofiie.blogg.se/
Postat av: louise

jag förföljer dej !

2009-05-08 @ 09:14:42
URL: http://louiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0