090507


Goddag :)

Idag har jag som sagt varit och klippt håret :o Började mitt hårpass klockan 13.00 och gick därifrån 17.05...
Men det var som sagt ett rent helvete jag hade med mig till frisören. Långt, sliitet, brunt/rött/lila?! och allmänt tärt var håret. Så det blev ett räddningsprojekt från första början. Till en början försökte hon få bort färgen, för att sedan klippa håret, färga och slinga.
Haha, när det var ofärgat hade jag en mycket fin färg ;) Orange och rosa, jag gillar det! Även nu efteråt har det en tendens att skifta i rosa, men det får jag fixa sen. Det är iallfall ljusare, och topparna är klippta =)


För att citera min lillkusin, när någon frågade henne hur det kändes att ha färgat håret.
... Jag känner mig som en helt ny människa!



Imorgon däremot, då blir det löpartävling, och ev. grillning? :)
puss!


Kommentarer
Postat av: Karin

Det verkade ju super fint Elin :D tyvärr får jag inte se det förän om 2 veckor :/

2009-05-09 @ 10:18:26
URL: http://karinstockel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0