090512


Just nu så borde jag plugga svenska, men jag kan inte slita mig från datan. Det är helt enkelt omöjligt!

Dagen har spenderats med blodstatustest 07.30... Smoffe och jag fick hela testet att räcka till klockan 10 ;) hehe. Ingen Engelska med andra ord! Istället så drog vi ut med rullskidorna och det var med livet som insats. Absolut ingen kontroll.
Ikväll blir det att vara präktig och vara på matten i två hela timmar. Den ni! På torsdag blir det Svenska prov, därav plugget.. Ordklasser tror jag minsann.
Närmast blir det styrka, kommer nog kännas fint med den här jävla träningsvärken man har. Hurra.

Och nu så sitter jag och googlar (Google är min bibel!) om Jenny Lind. Hon var en svensk operasångare på 1800. Jag har alltid undrat! Hon var troligen väldigt duktig, för nu pryder hon den svenska 50-lappen. Det hade väl varit något?





Då har man lärt sig nått nytt idag!
Imorgon ska jag lära mig kycklingdansen...

Elin, den allmänbildade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0