090520


Haj!

Jag är trött. Sen kväll och tidig morgon..
Idag blir det hemresa till skogarna därför att vi är lediga i fyra hela dagar... 15.06 går tåget, och om jag inte hinner så går det en 18.40 också.
På spanska lektionen idag så tjata Smoffe på mig att skynda mig.. Hon hade klipptid halv tolv och ville hinna träna innan det. Sagt och gjort, vi går 20 minuter innan vi slutat och jag marscherar raskt mot lövberga, och i farten säger Smoffe: EEELIN, Tror du vi hinner gå och fika!
Hon är inte klok den flickan.
För er som undra, ja vi hann gå och fika!

Snart blir det väl till att gå och duscha.. Mm Mm Mmm  Mango!
Förövrigt så ser jag lustig ut idag, men jag gillare!


Rättelse: Kenny Starfighter var inte bara mycket bra, det var nog den bästa filmen som gjorts!!!!!

pussHej

Kommentarer
Postat av: skönfält

ååååååh, vad jag blir stolt över Sofie, hon har ju fattat grejen med fika nu!! :D

2009-05-22 @ 16:08:30
Postat av: Elin

hahaha, det ör nog så! :D

2009-05-22 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0