090527



Idag är det plugg dag och fotbollskväll!

Jag hejar på Barcelona, såklart. Niska är också här, men han hejar på fel lag :o han är inte klok den grabben!
Annars då?
Jag är som en levande ekonomi bok just nu... eller så önskar jag att jag vore det.
Jag hoppas innerligt att jag helt plötsligt utan förvarning blir världsbäst i spanska också, o español... som man säger i Spanien. Både samhällsbetyget och spanska betyget och mattebetyget hänger på morgondagen, HURRA!

Nä nu måste jag koncentrera mig på vad de säger på teven.
 Pusshej!

Kommentarer
Postat av: louise

du elin, han niska han blev oss på quiset på fb ! super cool kille!

2009-05-27 @ 23:05:10
URL: http://louiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0