090528




Just nu är humöret på topp, typ Killemanjaro!
Min älskade vän Smoffe och jag har nämligen just varit och fixat spanska betyget..
I höstas låg man på ett G skulle jag tro, och nu är man då inte för att skryta men ett MVG- barn ;)
Jag är rent utav löjligt glad just nu! Ska nog ta och diska nu när det känns bra.
Sen då?
Plugga, för har trots allt matte nationella idan, tummen upp!
sen så är det chill ända fram tills måndag då sista provet äger rum, Nk.








Josefina y yo!


Amen vi hörs, PUSS!

Kommentarer
Postat av: loooooouise

mvg i spanska:O du göre jäkligt bra elin !

2009-05-28 @ 22:41:35
URL: http://louiseliv.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad arg jag blir på dig Elin när du ska jävlas hela tiden ;)

2009-05-29 @ 15:27:30
URL: http://karinstockel.blogg.se/
Postat av: Elin

Jotack jag vet, typ BÄST ;) hähä

Karin: jag är gjord för att jävlas !

2009-05-29 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0