090529




woho!

 
Tur att man är söt iallafall. Söt och oerhört stark!


Nej men är det inte Perssarn som skrivet, jo det må jag säga och jag heter Elin nilsson!
Hade nämligen styrketest idag, och satte personligt rekord i de övningar som jag kunde delta i, nämligen chins och dips. Chinsen kom lite överraskande, trodde nämligen att det skulle gå riktigt åt helvete, men dra mig baklänges på en liten snöskoter, det gick ju bra!
För övrigt så har Skönfält bjudit mig på middag idag, kycklingsallad. Och jag säger då bara, himelskt gott.
Nu är jag i mitt hem, sitter i sängen och slöar.
Fick hem lite vardagliga kläder från Hm idag, nu är man så illa tvungen att välkomna sommaren med öppna armar, men det gillar jag.

Bara två ynka veckor kvar nu :o Vad ska man syssla med hela lovet? Ja inte fasen vet jag...
Jobba, och träna. Så illa är det. I'm going to be fit! eller, njaa.


puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0