090530



Godkväll ärade vänner och fiender.
- Jag glider då igenom livet på en skink och ost macka (för jag tål ju inte räk-mackor!)


Dagen idag har inte spenderas vid garaget för att måla, det hade man inte kunnat gissa.
Istället så skolka jag från det och rymde med mormor till Pite. Jag hade ärenden i älvsbyn, jag skulle nämligen hämta ut nå paket. Ett till från Hm som var segare än det jag fick tidigare i veckan och ett från brandos som innehöll ett par nya skor. Det är ett ovanligt intresse!
Har tagit lite coola bilder på några av mina nytillskott för veckan.

Väl i Pite så gick jag och mormor omkring på stan och hon handlade några jumprar, som hon gärna kallar det. Själv så handlade man strumbyxor med leopardmönster. Fråga mig inte varför! Det är ändå ganska coolt, om man är åtta bast. Ääh, kan vara bra om man ser en leopard, för de anfaller väl ändå it sina kompisar eller? Eller varför inte maskerad? Japp, det är bra att vara förberedd. Jag köpte även ögonbryn+ögonfrans färg till mamsen, vem annars? Jag bjöd mormor på te på stan och sen på Sunes, för hon är ett big fan of snabbmat. Det är hon verkligen. Efter det så for vi och handlade mat åt min mamma. Keso, grönsaker, bär och annat nyttigt.

Senare brummade vi iväg till älvsbyn då vi gick på graven och sådär, drog vidare på konsum för en ny blomma, tillbaka till gravplatsen och ställde den nyinköpta krukan där. Efter det så for vi till kusinernas näste och matade katterna och kaninerna. Efter det bar det iväg hem där jag åt plättar. Sen blev det att cykla till Vackra Vidsel där jag besökte min fina bästa vän Carran =) Åååh, hon är liksom så bra. Det är illa att man träffas så sällan som man faktiskt gör, men nu har jag paxat henne i sommar. Väl hemma igen så färgade jag mammas ögonbryn och jag säger då det, det är ingenting jag rekomenderar. Usch, jag klarar inte av sånna dära avancerade och komplicerade saker. Det blev iallfall inte som vi tänkt oss... Men det är tanken som räknas!





Jag och caroline lundgren - min carran! <3



Sommar shorts, jag behöver det!


Farlig tröja


Farligare strumisar! Raaawr!


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0