inhyrd!



Eftersom jag är en otroligt bra och häftig fotbollsspelare så är jag inhyrd - Igen!
Det har nog något med mina fotbollsskills att göra? Jah har trots allt en hemligfint. Kullerbyttan, typ världskänd. Funkar i alla lägen, förutom på match.
Då blir det emst troligt match 2 juni, och om ni är sugna att se fotboll i världsklass så kommer ni och tittar på mig, såklart. Älvsby skidlinje vs. Skol If. Kan bara sluta på ett sätt.

Annars då?
Sitter här med Smoffe och Niska medans Johan "Köksmästarn" Häggström håller på att grilla. Det blir säkert bra.
En döing utan huvud har hittats i Gällivare. Döingen hade blivit halshuggen och dumpad i en bäck innan isen kom. Nice!
Nu har de hittat de återstående delarna av kroppen också.
Mmm, känner riktigt att Gällivare är rätt ställe för mig, jätte mysigt - verkligen!


Ser jag inte snabb ut så säg?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johannaa (:

vilken lejd min Erik/Robert har ;)

2009-05-25 @ 21:05:46
URL: http://johannaaalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0