Smoffe




Sofie Eriksson

Smoffe är nog seriöst den person som är mest lik mig själv.
Vi skrattar åt samma saker och vi gråter åt samma (patetiska?) saker.
Vi tycker om samma slags saker.
Skillnaderna är nog bara att Smoffe är en långsam jävel i vissa lägen, då jag själv är ett stressat freak.
Smoffe är lång, blond och väldigt söt. Och det är inte jag...



Jag och Smoffe har setts på tävlingar i hundra år, minus 93 år. Alltså väldigt länge, men det var inte förrän andra året på Kalle Anka cup då vi blev vänner. Det var nog för att både hon och jag inte var så jätte bra ;) Vi klickade iallafall jätte bra redan på den tiden. Sen på den vägen är det. Vi umgicks på tävlingar och såklart på läger. Jag och Smoffe for på nå läger i Lycksele tillsammans, det var mysigt för Smoffe är mysig. Smoffe var med till Abisko och vandrade också.
När jag till slut flyttade till Gällivare blev vi som Helan och Halvan, Biffen och bananen, Jing och Jang, Knocke och Smocke, Micke och Molle, Kling och Klang, Solen och månen... ja ni fattar!
På den vägen är det iallafall, nu är vi BFF.

S= Supersnäll
M= Mysig
O= Omtänksam
F= Fin
F= Fantastisk
E=  En av Elins bästisar <3









Smoffe är frän, smoffe är snygg - även fast hon kan vara stygg! ;)


Kommentarer
Postat av: SofieE

VAD SÖT DU ÄR ELIN , börjar ju nästaqn gråta! :o BFF <3

2009-05-31 @ 13:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0